Odgovorjeni na pogosta vprašanja
Pogosto zastavljena vprašanja
Vsa naročila so odposlana v 24 do 48 urah od naročila preko Pošte Slovenije, DHL ali DPD, odvisno od vaše lokacije in najhitrejše storitve, ki je na voljo.
Običajni rok dostave je med 1 in 21 delovnimi dnevi, vendar se lahko zgodi, da dobite svoje artikle veliko prej. Vsa naročila so poslana s številko za sledenje, tako da jih lahko spremljate na vsakem koraku!
Pri paketih lahko pride do zamud, na katere nimamo vpliva, kot so zamude pri carini ali pošti.
Vse informacije o preklicu in vračilu naročil najdete na tej povezavi.
Naslov za dostavo lahko spremenite na dva načina, s klikom na Dodaj drug naslov za dostavo ali z nastavitvijo naslova za dostavo na strani mojega računa.
Do nas lahko pridete tako, da pošljete e-pošto iz kontaktnega obrazca. Naša ekipa vam bo odgovorila v 24 urah.
Če ste vnesli napačen naslov za dostavo, se obrnite na našo podporo. Popravljali bomo vaše naročilo.
Prodajamo v vse evropske države. Stroški pošiljanja se lahko razlikujejo glede na vašo lokacijo in izbrano vrsto pošiljanja.
Vsa vaša naročila bodo dostavljena v paketih poštnih podjetij.